NYHED Nordisk servicesyn sætter fokus på servicebegrebet. Bogen giver redskaber til at sætte gang i debatten om, hvad den gode service er, og hvordan alle, der er beskæftiget inden for serviceområdet kan arbejde med at forbedre den service, de yder. Omdrejningspunktet er det nye nordiske servicesyn, som har en særlig tilgang til servicebegrebet, der især handler om relationer mellem mennesker på alle niveauer i virksomheden.

 

 
 
 
 
 
Projektlederens formelsamling, 
kr. 249,00
Økonomi for serviceøkonomer, 
kr. 389,00
Economics for students at the AP programme, 
kr. 389,00
Teknisk matematik, D-C, 
kr. 299,00
Immunforsvar, 
kr. 179,00
Grundlæggende  elektroteknik, 
kr. 289,00
Organisation og mennesker, 
kr. 449,00
Varme Ståbi 7. udgave, 
kr. 599,00
NY 24. UDGAVE, 
kr. 499,00
Forandringsledelse/Projektlederens værktøj, 
kr. 679,00
Projektledelse/Projektlederens værktøj, 
kr. 729,00
Grundlæggende byggeviden 4. udgave, 
kr. 387,50

Log ind

Nyhedsservice


Modtag løbende information om nye bøger og tilbud via e-mail. Tilmeld dig her
 

E-mærket
Facebook logo   LinkedIn logo
 
Praxis, Munkehatten 28, 5220 Odense SØ – telefon 6315 1700 - cvr 18696010 – e-mail info@praxis.dk
Handelsbetingelser